Sensibilització

CATALUNYA

Edició del llibre Veus de dones magrebines

Descripció:  Amb aquesta publicació es vol donar a conèixer la realitat de la situació de la dona treballadora del Magreb mitjançant una anàlisi de la situació sociolaboral, a més d'entrevistes a sis dones treballadores i sindicalistes del Marroc, Tunísia i Algèria, i la publicació de les conclusions de la trobada de dones del Magreb i Catalunya celebrada el novembre de 2014 a Tunísia.

S’han fet presentacions tant a Granollers com a la comarca del Baix Llobregat. A més, s’han distribuït llibres a través de la UGT de Granollers i la secció sindical de la UGT de l’Ajuntament del Prat.

Àmbit d’actuació: Sensibilització.

Import total: 16.770,12 €.

Subvencions aprovades: 8.139,00 €.

Entitat finançadora: Ajuntaments de Granollers i el Prat de Llobregat.

Durada: De l’1 de maig del 2015 al 30 desembre de 2015.

Clàusula ecosolidària

Descripció: Es tracta d’una campanya dirigida als treballadors i treballadores de les organitzacions sindicals i d’empreses públiques i privades de Catalunya perquè desenvolupin coneixements, habilitats i hàbits de consum orientats a promoure la solidaritat i la cooperació, així com a promoure un model de desenvolupament sostenible. S’elaborarà una guia de cooperació sindical, la exposició “ Cooperació sindical : solidaritat i compromís “ i materials de suport (cartell, tríptic i cartografies de drets).

Àmbit d’actuació: Sensibilització.

Entitat finançadora: ACCD.

Durada: desembre de 2013 a octubre de 2016.