Àrea andina

Projectes en curs

Projectes finalitzats

Projectes en curs

Potenciació de les capacitats, les iniciatives i els impactes del moviment sociolaboral de la CUT-Perú pel canvi sociolaboral i econòmic.

Descripció: El programa pretén l’enfortiment de l’organització sindical CUT-Perú des dels àmbits sectorials en territoris (locals, regionals i nacionals) i que el seu rol d’agent promotor d’un model de desenvolupament sostenible sigui gestionat amb major eficàcia i eficiència.
Es persegueix l’enfortiment, durant quatre anys, del moviment social i laboral i sindical de visió sociopolítica i de missió i acció propositiva que defensa la CUT en base a una millora de les seves propostes sindicals, especialment en les matèries d’ocupació, seguretat social i del repartiment equitatiu i progressiu de la riquesa. Una millor i més eficient capacitació, planificació estratègica, organització, funcionament democràtic i autosuficiència del sindicat. També es pretén majors nivells d’influència i incidència, especialment en els espais de negociació, i en particular en els processos d’integració regional i internacional, amb la inserció en els mateixos de la dimensió social, en coordinació amb altres organitzacions sindicals i aliances socials de la zona i del continent.

Socis Locals: Cut- Perú (Central Unitaria de Trabajadores).

Entitat finançadora: Ajuntament de Barcelona.

Durada: 2006-2010.