ATEMPTAT a Colòmbia contra la lluitadora pels Drets Humans DORIS RIVERA

SINDICALISTES SOLIDARIS vol expressar la seva absoluta condemna d’aquests fets que tenen de nou com a protagonista als defensors dels Drets Humans en un país on, en el que portem d’any, s’han succeït 20 assassinats de líders d’aquests col·lectius i més de 30 atemptats reconeguts. Així ens adherim a la dolorosa preocupació que manifesten la Taula Catalana por la Paz y los Derechos Humanos en Colombia i el projecte Ciudades Defensoras de los Derechos Humanos.

Malgrat el procés de pau entre el Govern colombià i les FARC, el fustigament als partidaris de la pau i la justícia social, interpretat com poc significatiu o de “baix” perfil per part del Govern, ha costat la vida a 117 persones només en 2016. En aquest context les forces de seguretat no prenen mesures per aturar aquest dolorós goteig sagnant i vergonyós ni volen reconèixer les operacions d’uns paramilitars que cerquen mantenir els privilegis dels grans propietaris.

Al PDF que us adjuntem teniu la notícia completa i, sobre tot, les instruccions i adreces adients per a fer arribar la nostra indignació i protesta a aquells que haurien de vetllar per la justícia social i la vida dels seus ciutadans/es.

Descarrega PDF Notícia i Carta de Protesta