Acció i Sensibilització a Casablanca i Mohammedia

El 30 de juliol finalitzava la Campanya d’acció i sensibilització al carrer als municipis de Casablanca i Mohammedia en el marc del Programa de Formació i Campanya de Sensibilització Treball Decent per a Tots i Totes CDT (Casablanca /Mohammédia) 2017/2018 finançat pels ajuntaments de Sant Feliu de Llobregat i Granollers. Es van realitzar unes jornades d’avaluació en que els participants van valorar molt positivament el projecte consistent en una formació bàsica sobre drets laborals i Treball Digne i diverses accions a empreses i polígons per tal d’informar i sensibilitzar als treballadors i treballadores. Sindicalistes Solidaris va recollir totes les aportacions que es van fer durant la trobada d’avaluació per tal d’enriquir i millorar la campanya que aquest 2018 es trasllada a les poblacions de Larache i Ojda.

Bell Transsexual Bell Loves Her Dildo Sex Toys Squirting Facebook Girl Gets Pounded Thicc Yellabone Bihh Pt 1 Asian Bj Makes A Big Cumshot Cumshot In Toilet