Campanya TREBALL DIGNE: Opinions 1

1. Cruz Elena Márquez de Laínez

Secretaria General del Sindicato de Trabajadores y Trabajadoras de la Educación Salvadoreña

El nostre sindicat té com a afiliats a professors i professores i personal administratiu que treballa al Ministeri d’Educació. Aquest any hem conegut el treball que realitza INELSA a través del Programasobre el Treball Digne i des del mes d’abril estem treballant juntament amb aquesta organització ja que compartim la seva filosofia, estratègia i objectius enfocats en ajudar a la nostra gent, al nostre poble i al nostre país.

A través del programa, hem rebut el recolzament per desenvolupar una estructura organitzativa amb fonaments clars que ens ha permès dissenyar un pla nacional que té un sol objectiu: enfortir els Mestres i a totes les persones involucrades que busquen amb nosaltres contribuir a millorar la qualitat del sistema educatiu del nostre país. Estem treballant en funció de proveir als professors i professores de les eines transformadores que possibilitin el desenvolupament integral de la infantesa, l’adolescència i la joventut. Per això agraïm el recolzament d’INELSA del programa de Treball Digne i dels cooperants que ajuden al nostre país.

Bell Transsexual Bell Loves Her Dildo Sex Toys Squirting Facebook Girl Gets Pounded Thicc Yellabone Bihh Pt 1 Asian Bj Makes A Big Cumshot Cumshot In Toilet