Pla d’Acció per a una Educació Transformadora per una Ciutadania Global a la província de Barcelona

Amb  la  col·laboració de la Diputació  de Barcelona, s’ha iniciat un Pla d’Acció per a una Educació Transformadora per a una Ciutadania Global que arribarà a totes les comarques de Barcelona. La voluntat d’aquest pla és fer arribar a la població diferents elements de reflexió relacionats amb les diverses accions que Sindicalistes Solidaris organitza en el marc de la defensa dels drets humans. Aquest pla compta amb diverses accions de sensibilització a la població i inclou 4 exposicions que es podran veure a diferents seus de la UGT i en espais cedits pels ajuntaments, un quadríptic divulgatiu sobre els drets humans amb especial èmfasi als drets humans laborals i els ODS, la presentació de dos llibres editats per la Fundació Josep Comaposada-Sindicalistes SolidarisColombia, proceso de paz en femenino y plural» de J. López Alcaraz i «Abecedari de la Solidaritat» adreçat a nois i noies de 5è i 6è de primària), la revista anual «Sud» i aquest butlletí de difusió. Alhora, aquest pla també inclou la participació en diverses fires de cooperació i solidaritat en diferents municipis i la presència en xarxes socials.

Per saber el calendari i lloc de les exposicions i les presentacions de llibres podeu consultar l’apartat «AGENDA» o la nostra pàgina web www.sindicalistessolidaris.org.