Vídeo: Cooperació Sindical al Desenvolupament.

És un reportatge audiovisual de 15 minuts de durada, que explica en què consisteix la cooperació sindical internacional de la UGT de Catalunya.

Vídeo: Esperanza.

Narra les vicissituds de l'intent de creació d'un sindicat a l'interior d'una maquila, amb el suport de la cooperació sindical. És una denúncia de la precarietat de les condicions laborals a les maquiles i de les dificultats per poder exercir lliurement els drets de llibertat sindical i negociació col•lectiva en un context internacional de deslocalització al Nord i extensió de les maquiles al Sud.

Vídeo: Somos andando.

Els treballadors per compte propi són aquells que han creat la seva pròpia ocupació a causa de la manca de treball assalariat. Són molt vulnerables, sense seguretat social, sense la possibilitat d’accedir a préstecs. El documental Somos Andando els retrata en el seu quefer diari i mostra les iniciatives que el sindicat Frente Nacional de Trabajadores ha posat en marxa per ells: una mútua sanitària, un fons de microcrèdits i una escola professional.